Saturday, May 26, 2012

soalan jadah

assalammualaikum~~

disebabkan desakan nafsu yang tekinja-kinja dari member akuh yang nak sangat aku jawab menatang soalan tuh licioous kononye.. aku pun jawabla...

~ entah haper la ~


Do you still talk to your FIRST love?
#  haaa??..first love? Apa tuh?
What was your FIRST alcoholic drink?
#errr......what the kaw la!!!
What was your FIRST job?
# penjual kuih bersama mumy ucuk!
What was your FIRST car?
# ~ lessen pun tak da. Kejadah kaw la tanyer aku bende2 sensitif cenggini, siol! ~
Who was the FIRST person to text you today?
# 22559 : rm2 dan rm.0.50 telah dicaj ke akuan anda %$#/!*%
Who is the FIRST person you thought of this morning?
# my mumy ucuk!! Miss her gilak!!
Who was your FIRST grade teacher?
# menatang bende uh?
Where did you go on your FIRST ride on an airplane?
# insyaAllah umrah with my mumy ucuk dengan adik bacin!!
Who was your FIRST best friend & do you still talk?
# ‘’ do you still talk??” kejadah? Ari2 kat sebelah ambo.
Where was your FIRST sleep over?
 # ........next...........
Who was the FIRST person you talked to today?
#  fana ~lalalala~
What was the FIRST thing you did this morning?
# loncat katil. Bersugi. Bersolat subuh. Take a nap ~~
What was the FIRST concert you ever went to?
# ....aku selalu lepak kedai buku cari komik...concert tuh ape?~~
FIRST broken bone?
# ~ kenapa selalu tanye soalan yang alam bawah sedar punyer?? Siol ~
FIRST foreign country you've gone to?
#  penjual kuih. Tiada masa nak pergi fore fore nieh. Tak mampu.
FIRST movie you remember seeing?
# autumn in my heart. nie drama. dulik aper aku.
When was your FIRST detention?
# .....’’ WHAT THE KAW LA!...’’
Who was your FIRST roommate?
 # fana. Berapa kali nak mention nama die??

ok. dah jawab. ~lalalalal~

5 comments:

Miss Superspecial said...

hahahhahaha...ngeng sangat sangat !

fahana said...

salah ke aku selalu ngan kau???

fahana said...

salah ke aku selalu ngan kau???

fahana said...

salah ke aku???

fahana said...

aku nk komen banyak2....