Wednesday, May 2, 2012

Bukan Mengampu laa....

assalammualaikum

tidak kira samaada yang jawab atau tidak, moga-moga happy sentiasa =)

Lepas terjatuh dari bilik air buat kali entah keberapa, anee tidak kira.
( dan takkan la setiap kali jatuh nak kena buat jurnal : hari ini 02/may tepat jam 6 petang sekali lagi aku jatuh bilik air..==..gila ka?) 

aku mula tersedar, kemungkinan besar daripada hentakan yang malu-malu kucing didinding, yang aku sangat meminati beberapa blog tempatan.

a. Peliks.blogspot.com
b. Hannamaruku.blogspot.com
c. kupukupukecik.logspot.com

sure lepas notebook aku da setting aku akan cari mereka-mereka ini.

TETAPI, sebelum aku dahulukan mereka, ada mereka-mereka yang aku dahulukan.

a. fanaluforenge.blogspot.com
b. lifeismostwonderfull.blogspot.com

yeah!mereka berdua termasuk didalam carta 'ketagih' aku. mereka berdua tak update, aku paksa mereka update. pergi le lantak kalau dowang rasa semak, janji aku baca.

Niat buat post nie bukan hendak memuji malahan bukan sama sekali untuk 'belikan bakul, masuk, dan kasi angkat' bukan sama sekali. tetapi niat di hati ini adalah untuk menunjukkan bahawa...

assalammualaikum....



'untuk budak-budak psikologi, sahabat-sahabat handai, bestfwenncess hentak-hentak kepala and to those yang ade member......'


No comments: