Sunday, May 27, 2012

~ mula merindui ~

assalammualaikum~~

Sudah agak lama dia menghilang dan aku mula rasa kesunyian
Tiada siapa yang aku nak gila-gilakan
Tiada siapa juga yang dapat aku layang kan keranahku
sudah agak lama menyepi
aku mula merindui
gelaknya
senyumnya
walaupun dari jauh
sudah cukup bagiku

Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata


Ini cara aku meluahkannya





Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,

ya. mungkin cinta sudah mula beputik.



Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,


Tetapi biarlah aku berdiam
benarkan juga aku terus mecintai,

I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.

~ yang kachak akan jatuh hati dengan yang chantek ~

- aku tak chantek, tapi akhlak aku baik. insyallah. aku tak harap yang kachak belaka, sebab aku tak chantek. jadi aku harap yang sederhana. dan istimewa di sisiNYA ya tuhanku -





No comments: