Sunday, May 13, 2012

kesal dengan fe'el sendiri

assalammualaikum...

~ rindu seseorang?? segera lah beristighfar... moga allah permudahkan jalan kita, dan moga rindu itu bertaut di atas landasan allah ~

ya. aku merindui seseorang yang bukan hak, dan halal untukku. ( jangan cakap aku tak rindu ibu aku, family aku...rindu aku pada mereka sudah tidak tertanggung menanggung ditanggung dan segala panggung ). apabila rindu aku pada yang belum halal itu timbul, aku segera beristghfar. dan selalu bermonolog dengan diri sendiri...

'' ya allah, jika rindu ku padanya adalah lahir dari perasaan yang kau turunkan untukku dan diredhai olehmu, biarlah rindu itu kusisip kemas sebagai penghalang kepada perbuatan yang tidak mendapat keberkatan mu ''

ok. stop cerita fasal rindu.

aku kesal dengan sikap aku yang sometimes nampak macam ..

~lalala~.. hati riang pergi perpustakaan, bersama kawan, pinjam buku 2, 3 keping, bajet balik rumah baca buku dengan rajin...~lalala~ hati ku riang lagi, sampai rumah, dan kejadah la...buku campak tepi?? what the ?? ~lalala~ hati ku riang lagi dan lagi.. ~
FAHAM TAK SITUASI MACAM NIE??

cakap dekat diri sendiri mahu membantu keluarga, tapi usaha mana?

nasihat dekat kawan, mari belajar rajin-rajin, tapi, cakap tara serupa bikin!

pandai beri motivasi, kegagalan selangkah ke arah kejayaan..

what kind of motivation is that??

kalau dah berlangkah-langkah kau gagal, sampai terjatuh bagai

tapi masih tidak sedar diri

masih malas tahap mengunung everest!

kejadah la kau

usaha tangga kejayaan?

sedangkan tangga kau tak nak cari

macam mana nak jumpa kejayaan??!!

NOr atiQah Binti AbDuLlAH!

BANGUN DARI SELIMUT mu!

tunjukkan pada mereka

kau mampu!!

yeaaaahaaa!!!

p/s : lepas buat entry nie. aku masih tak sedar diri. kejadah.~~ dan ya allah tunjukkan hambaMU ini ke jalan yang benar~~

No comments: