Friday, May 11, 2012

in reality

assalammualaikum.

~~waalaikumsalam~~

lebih prefer jawabkan salam sendiri daripada paksa-paksa orang bagai supaya jawab salam.

this apternun actually otak baru lepas jam sebab tetibe akademik panggil suruh sign entah kejadah transfer kredit subjek dan whateper la kan. dulik apa aku. sekarang jam 11.58. jam 2 petang nanti aku gerak. aku dah balik rumah, landing baik punya atas katil, tiada maknanya aku akan gerak selagi tak dapat tido-tido ayam.

time aku dapat berita tuh, emosi aku rasa macam nak buat aksi nie dekat ....


~ wacha!!!! jangan memaen ngan aku time aku da landing, kalau tak memang kene la. kalau nak gurau dengan aku bab2 kesat tahi idung, kentut depan aku, maki aku ke apa, aku boleh ''kautim'' punya. tapi kalau  dah babitkan tidok aku. memang tidak boleh bla ~

dan kalau ad certain manusia yang masih tidak tahu apa itu bahasa malaysia punya linguistik... nasib korang macam nie pulak : 





dialog

aku : ko apahal kacau-kacau aku?? aku ada hutang ko ke der?
mangsa kejadian : errr...emmm
aku : ko jangan sampai...haaaa..jangan sampai...ehhh....!!

actually, that's only propaganda semata-mata. apa yang aku nak bagi hint dekat sini. bila orang tengah tido ker, take a nap ke...take a bath, or take a feeling ker.. don't disturb them. let it be..

~ respect the other private time ~ (aku maen nyanyah je ayat nie)

assalammualaikum....

err....~waalaikumsalam~    

No comments: