Monday, April 30, 2012

tak mahu celita apa pun..

assalammualaikum...

semoga Dipermudahkan dalam segala urusan kepada sesiapa yang jawab salam..=)

Baru sekejap tadi, selepas solat maghrib buka What The Facebook. bukak-buka dah terpampang status beliau...
''happy nye hari ini....=)..''
ok. aku pun tumpang gembira. kasi like la kan.

lepas tuh aku kebawah kan sikit mouse...sekali lagi Beliau mengupdate status.
''oh. apa la dugaan hari nie..''..
owh..ok. tidak mengapa la begitu. mungkin beliau mahu meluahkan perasaan. kasi like. tanda

''eh!! budak nie asyik like aku la!!baeknyee!!like la status die balik!!"   ==''

dah like. aku kebawah lagi. selang status dari yang atas tadi, post beliau sekali lagi terpampang.
"teringin nak makan ais krim coklat..^^''
urmm.. harap-harap dia dah makan la ais krim coklat tuh. ( seriously..aku nak die dapat makan ais krim tuh, agar selepas nie aku tak jumpa lagi status beliau di HOME aku)..mari kasi like!! bagi semangat pada beliau.

aku move on ke bawah lagi..yaaaa...
 ''wuaaa...tak dapat makan ais krim coklat. nak ais krim coklat..=(''

aku log out terus from the WHAT THE FACE BOOK.

~..member FB ada 4 ratus. yang keluar post. status beliau. cekodok basi tol la! yang lain dah remove aku ke hape!!~


No comments: