Saturday, April 21, 2012

saudala saudali cikebum cikebum!!

assalammualaikum..... (mali-mali si ikan milay, jawabla salam nie ye)
Maaf. 
aku menyampah gilak perasaan nieh. perasaan yang macam.
'macha!! sini kejap!!..aku menyampah tengok muka ko!! meh sini aku nak hentak sikit!"
 lepas nieh aku malas nak buat benda kejadah nie. meluat aku.
 burn topik.
tadi ibu call, tanya khabar. perbualan nya macam nie..
ibu : assalammualaikum sayanggggg......what are you doing??
aku : waalaikumsalam..errr..apakah??
ibu : i'm asking you. what are you doing now honey??
aku : ...................ibu?..................
agak kejutan tahap tiang elektrik tumbang hempap kepala aku time nie. rupa-rupanya, ibu aku nak belajar bahasa owang phutih!!
ok. sebagai anaknda yang molek-molek bistari. kene sokong!! "go ibu!go!go!go!"
kesimpulannya, perbualan antara ibu aku berbahasa owang phutih tak berpanjangan sampai kepetang rupanya berhenti sekerat jalan apabila ibu aku mengutarakan topik..
" dah jumpa jodoh??"
aku : (mata kasi kechik..mulut kasi muncung sampai 2, 3 baris baju boleh di hengger.)....err..bu, adik ada keje sikit nie, nanti ibu top pap kan adik. adik call ibu balik.
p/s : tetiba teringat time aku usha budak junior aku form 1, aku form 3..ngan tudung senget benget, sebelah tudung lipat sebelah tak, di tambah dengan muka berminyak, kalau kumpul dah boleh buat goreng telur sambil cakap ayat usha hensem : "nama saya atiqah. depan kelas awak. agak-agak boleh tak kita kawan?"..jawapan budak tuh : 'akak jadi akak angkat saya nak?..'...

= =''........."WHAT THE AKAK ANGKAT! AKU NAK USHA KO JADI PAKWE AKU BUKAN ANGKAT-ANGKAT BAGAI.."
Bila di imbau semula kenangan dulu....kalau di beri pilihan, dan poket doremon betul-betul wujud, aku nak kembali ke zaman itu. zaman di mana bila time kelas add maths aku ponteng lepak tandas. cikgu kejar satu banggunan. zaman di mana, aku kenyit-kenyit mata dekat budak junior tadi, zaman dimana, bila tamat form 5, aku toleh kebelakang sebelum keluar dari sekolah, 'inilah sekolah yang menjadikan aku manusia yang hot! fantastik! bombastik!" ~ooohhhhh...indaaahhhnyaaaaa~



 * tidak ada motif. just aku tak suka post aku tidak ada gambar.


for someone justin keding.


to all my fwen friecesss muahamuahihihi..

ok la. makin di biarkan makin mengebang, meraban, merepek pula nanti. assalammualaikum.
 

 






 


 
 
 

No comments: