Thursday, April 19, 2012

Perubahan dan fall in love its hurt..=(

assalammualaikum.... takkan aku nak buat soalan objektif untuk jawab salam aku baru korang nak jawab
adakah anda akan jawab salam atiqah?
a. mungkin
b. ya. of course!!
c. kejadah!! bukan ko tau aku jawab salam ko ke tak!! kalau aku cakap da jawab bukan ko nampak!!
lupakan
hari ni 19.04.2012, aku di beri pengajaran yang buat aku layan diri duk tepi tingkap, sambil menguis rambut ketepi telinga, air mata berlinangan, yang cuaca pada ketika itu hujan. bagai mengerti perasaan aku yang berkecamuk ketika itu.
jam 12 tengah hari aku pergi buat asigment dekat rumah akak sekelas aku, masuk bilik die je..aku cakap kat beliau
'akak, nak tengok almari boleh?'
bukak je almari beliau..aku terkesima!! jujur!!
chantek
meletop
kemas gila!!
aku termenung jap....dalam kepala otak aku macam ada berjuta-juta cable rosak. like kejutan budaya.
balik rumah aku jer, aku keluarkan baju dalam almari aku, aku try lipat. macam akak tadi buat. menggigil jugak lah badan. berpeluh-peluh aku nak lipat. tak kemas aku bukak, lipat balik. bukak, aku lipat balik...sampai habis...dan akhirnya!!
AKU BERJAYA MELIPAT KAIN, WALAUPUN SENGET BENGET!! TAHNIAH ATIQAH!!
Fall In Love
jujurnya..aku jatuh cinta. tapi aku menafikannya. aku cakap kat hati aku.
member je dow! member!!
bile berbual dengan dia. aku layan macam member. panggil kau, aku. member kan. tapi dalam sudut hati aku, aku berdoa..
'ya, allah...jangan benarkan aku jatuh chinta pada dia ya allah...'
memang. aku suka dia. cara dia. kongsi cerita. aku senang dengan dia.
tetapi aku menafikan cinta tersebut
dan akhirnya.....
hujan renyai-renyai membasahi bumi kolej za'ba UPSI. begitu jugalah di dalam hati aku.
bagaikan melukut di tepi gantang, begitulah aku...di dalam hidup mu.. dei!dei! dei!!..........sudah la dei!!...jiwang siol!!
chinta tidak semestinya memiliki

No comments: