Friday, April 20, 2012

as long Allah dengan aku..i'll be fine..=)

assalammualaikum.....
senyum la seindah suria, yang membawa cahya..senyum la dari hati, dunia mu kan berseri...=)
dalam minggu ni allah bagi aku sedikit ujian yang pada mulanya aku agak canggung untuk menyetelkan nya. dalam minggu ni jugak, entah berapa kali aku menitis kan air mata. "tapi bukan macam drama-drama petang menangis teresak-esak macam baru mati laki. bukan"
but. ada perkara yang buat kembali tersenyum
dalam dunia kampus ni, sokongan and semangat dari member-member sangat di perlukan. jadi di sebabkan semangat diowang kat aku..aku tersengih semula. apa ujian yang allah bagi dekat kita ada hikmahnya, ada maksudnya...mcam ada sowang kawan tenet aku cakap..
'allah tengah plan sesuatu yang power untuk kita!!"
aku percaya tuh. as long allah dengan aku. aku bahagia. dan aku pasti akan ok.=)
Lega, aku dah luahkan perasaan.
actually bukan melamar!! tetapi aku just beritahu dia.
wei, serious! aku suka ko wei!!
reaksi dia, mula-mula macam blur..terkejut agaknya. but jangan salah anggap. aku tak pernah letakkan harapan. i'm just wanna he know..YANG AKU SUKA DIA...itu sahaja meiii....
reaksi dia, agak kelaka. and buat aku selesa...
'memang aku nak hempok die!!..memaen bila aku cakap. sampai aku rase.' eh budak nie, aku jumpa, hentak betul-betul baru tau!!"
dia adalah buddy aku...just buddy. and always be.
serious aku lega bile dah luahkan perasaan. =)......
aku suka lagu nie...tidak ada kene mengene dengan diatas. 
=)
p/s : time aku luah perasaan, kalau boleh aku nak buat pembedahan plastik time tuh jugak.siyes gileee =='' 

No comments: