Saturday, April 21, 2012

Drastik punya perubahan!!

assalammualaikum...

Dua entry aku buat pasal jatuh chinta. tetiba naik genyah aku tengok. ==''
 ok. marilah kita bertakafur sekejap, muhasabah diri pagi-pagi yang best sokmo nie.

...............................
ok. settle.
pagi-pagi aku on9. bukak what the facebook. aku tengok wall aku. serious. simptom tu datang balik. aku menchik bila bende tuh datang balik. ingat senang ke nak sembuhkan simptom tuh!!
and then suddenly aku hang sekejap.
ya allah. baru lah aku perasan. taksubnya aku terhadap 'jatuh chinta' punya pasal sampai aku lupa bahawa yang memberi chinta tuh allah. yang melahirkan chinta tuh allah. dan memadam kan chinta tuh jugak allah.


aku pejam mata. tarik nafas.
Finally, simptom jatuh chinta itu hilang. yeah baby!yeeahhh!!

p/s : =)

 

No comments: