Saturday, March 31, 2012

war of the 'TITLE'

assalammualaikum... tak jawab dosa kalau jawab..=) first off all..sound like 'gah' = war of the title. actually this post is about when my project work lets say...(terkial-kial aku nak menulis dalam bahasa owang phutih) sebenarnya petang tadi tajuk TITAS- = TAMADUN ISLAM aku di tolak mentah-mentah dan masih berdarah.(ignore it).time tuh aku sedih giler kepalang. mana tak, dah separuh jalan kerja aku tuh, dah nak sampai 'the end'..ale-ale berita tersebut mencengkam sanubari akuh..dunia aku berpinar-pinar dan aku rasa kesunyian.( seriously over acting derrr..=='') di pendek kan cerita.
TERJADI LAH PERANG SAUDARA SESAMA RAKAN SENDIRI
. masing-masing berebut tajuk..aku dah meraban cari tajuk aku.
cikgu..ini boley?sumbangan tamadun islam di era kini
encik ini boley? tamadun islam : sumbangan kepada akidah islamiyah
SEMUA DITOLAK!! aku terduduk di kerusi. menandakan kekecewaan aku.selak-selak buku, and thank to my those best fwencess tulung aku cari tajuk.. akhirnya aku tersenyum gumbira.
simple : khurafat di kalangan masyarakat melayu.
simple and 'mengusutkan kepala hutak' nak cari bahan kat mana. actually aku dok tahu nak tulis gapo dah.
* terjadilah perang saudara sesama rakan sendiri telah di potong babaknya. coz ia akan menyentuh isu politik kelas psikologi kami.==''
asslammualaikum...

No comments: