Saturday, March 3, 2012

JATUH CHINTA

Asslammualaikum...

Isu yang akan dibincangkan kali nie ialah.

'kenapa saya mudah jatuh hati'

Pantang nampak balak kacak sikit hati aku dah cair.dah mula bayangkan kehidupan kami berdua melayari saat-saat terindah bersama anak-anak hingga ke akhir usia.dah mula plan lepas nie nak date kat mana.padahal tegur pun tak lagi...bukan takat tuh jer.mamat tuh nak pandang aku pun tak apatah lagi nak perasan kan kehadiran aku kat situ..siol.bajet kau hensem sangat la.eh!pergi jalan la!!...(abaikan)

sebab seseorang mudah jatuh hati a.k.a jatuh cinta atau tersuke ialah :

a. Tertarik dengan ketampanannya atau kechantekannya

Lumrah semulajadi manusia mudah tertarik dengan sesuatu yang indah berlaka.begitu juga diri ini.tak kira lah lelaki ke perempuan sama je.contoh terdekat AKU.


saat mata kami terpaut hati aku berdegup laju.nafasku seakan tersekat-tersekat di kerongkong..(memanglah dah mamat tuh hisap rokok!ngoi!)..anyway aku tak kisahlah dia hisap rokok ke aper.dulik aper aku.kalau aku cakap aku suke,aku suke la!!and then suddenly....aku malas nak citer lebey.DIA DAH ADA MAKWE.the end.

"orang yang hensem selalu dapat makwe yang kurang chantek tau.ko jangan risau lah tiqah.."...nie adalah ayat member aku yang mintak kene hempuk.aku tak chantek pun ko kene sara aku ke!!!

LUPAKAN PERENGGAN DI ATAS




b. terlampau ikut desakan nafsu/terdesak

yang nie paling aku rasa macam ngek coz nie pendapat aku sendiri.agak merepek bagi aku.seseorang akan mudah jatuh cinta bila mana diri dia masih single, dah la single makin meningkat usia...malahan kesunyian.so biler dia dah ada tanda-tanda tuh dia mula la meraban mencari asalkan boley.aku tulis nie ats pengalaman aku sendiri.tak der nak touch2 mana2 pihak sebenarnya.kalau terasa.saya mintak maaf.

*********************************************

dan seterusnya aku dah buntu nak tulis apa.kepala otak aku nie sekarang tengah pikir and terbeban macam mana nak buat asigment dalam bahasa owang phutih nie!maaf kalian.ada masa aku continue lagi.

ps : semua di atas adalah aku sendiri =)

No comments: