Saturday, March 3, 2012

Sedar Diri

Assalammualaikum..

Chet!baru aku perasan tulisan blog aku kekechik!sampai aku sendiri yang bacer muka aku hampir lekap kat screen net book...maaf la pembaca.kesilapan yang saya lakukan adalah tidak disengajakan.

Dalam tajuk kali ini iaitu sedar diri..mengisah kan tentang seseorang yang bernama nur atyqah.a.k.a.aku lah!ngek!

Aku nak story "Baru Aku Sedar Diri" yang aku sebenarnya

a. bodoh sombong
dah tahu tak pandai masih lagi memaen banyak.ibu antar pergi U suh belajar bukan
suruh maen lechak!
b. suka membazir
sehari boley dikatakan 4 kali kali aku makan luar.makan makanan yang 'susah buat
lah cara susah!ibu ko antar ko duit untuk belajar,bukan melantak!'
c. perasan
aku memang pantang kalau ader owng jeling aku or pandang aku.sure aku akan cakap
;chantek sangat ker aku hari nie?(yek!)
;suka cakapla suka bang..jangan pandang-pandang malu adik.(chet!)
(padahal owng tuh nak tegur kain aku senteng sebelah(.NGOI!)
d.bajet diri baek
sejujurnya.aku memang suker bajet baik.biler ader owng mintak bantuan aku hulurkan walaupun tang tuh duit poket aku tinggal habuk.(diri sendiri pun perlukan bantuan)

e. pemurah dengan senyuman (pemurah betul!)
terserempak ngan entah saper2 aku sapu semua dengan senyuman.tapi time kawan sendiri senyum depan mata.KEJADAH.

ps : yo!aku tak tahu macam mana nak besarkan tulisan nie yo....hampeh.

No comments: