Friday, January 11, 2013

:: Masih Kah Kaw Ingat::


Assalammualaikum~~


Tengah menggode-gode member gua punya hard drive, gua terjumpa gambar lama, time kiter orang kat KUIM. oh gua rindu mereka-meraka nie. kecuali fana, coz die memang ader ngan gua sekarang. Setiap masa. Honestly, apahal gambar dulu gua punya muka tak der jerawat! gua jeles betul gua yang dulu punya muka!



time nie pergi exam final


final


mucuk junior gua punya bear


panjang cerita di sebalik gambar nie. seram giler.


lepas tangkap gambar nie, gua kene maki dengan member gua. sebab Wad da pad kaw buat kat belakang tuh!



see.. gua tak der jerawat do! ==''

fana dengan gua. no jerawat.


err. fana lagi. sebab ni kemera die. opcoz la dia ader.


ok. nie gua terkejut. keding nak mampuih gua time nie. sebelah itu cyunx baby aku!


ok. macam mengandung.


see. fana.


sambut b'day satu rumah.


cun

ok. gua sangat cun. ==

dinner konvo. gua macam nenek.




Yang bawah nie pulak gua dengan fana backpacker ker Bandar Hiliq Melaka. Siyes, tergelak gua tengok gambar-gambar nie. ==''




acik beca tolong amik gambar. dah pergi ber-2, sapa lagi yang nak tangkap gambar.


''lagi sekali adik''...ha...cun


banggunan portugis kowt. lalu ja.


nie pun sama.


fana and da meliam


kaw bayagkan minah nie bawak beg macam nak balik kampung.
fana and da kapal.


fana lagi.


sekali lagi fana dengan beg kampungnya.


gua bajet.


gua memang suka bajet.


sekali lagi gua cun.


adik gua. dengan gua kurus cun. lebam dahi bukan dihantuk jerawat.

fana kaw kerus do!!


ok, habis. Actually berlambak lagi gambar. tapi gua tak larat nak letak. gua rindu kenangan lama nie. rindu betul. sebab??

''time nie gua kurus-kurus belaka, gua punya muka tak da jerawat''

Tapi, tak da gua yang dulu, gua sekarang yang menawan nie tak wujud.

Kredit to : camera farhana sakinah.


Wassalam~~







No comments: