Wednesday, April 28, 2010

sahabat2 ku!


Ada sowang kawan laki aku nieh…dalam banyak-banyak kawan laki aku nieh..die lah yang aku anggap best fwen sepenuh masa aku…nama die haris fakhrul.kite orang kawan dari aku masuk sem 1 sampai sekarang aku sem 4..tak la lame maner baru nak dekat dua tahun..tak kire jam berapa aku mesej sure die layan. Although dia dah ader awekz dia tak pernah pinggirkan aku.terima kasih pada beliau…~ngeee~..so far banyak bende aku dah share kat die..prob family,kawan-kawan,duit,pakwe,…korang citer je..die sure leh setelkan…kot laaa…. Ader sekali tuh aku cakap ngan die tolang carikan aku lelaki yang available lagi…dengan confirm die berkata..”ok2..i try carikan untuk you..tak de hal la..”.aku tergelak jer time tuh…ape die ingat nak cari laki tuh macam nak pilih ikan kembung ker!!last2 die cakap…”maafla bunn…kawan I sumer dah berpunyer la”.. (kan aku dah cakap,die pilih ikan kembung kat pasar malam tuh”!)..aku cakap kat die its ok la…aku bukan desperate sangat pun…juz mengidam je…~Ngeee~ader yang separuh memori aku burn pasal die cerita waktu die kecik-kecik dulu..tak ingat sangat.malap2.die jatuh basikal time ader satu lori tuh dekat sangat ngan beliau,die masuk longkang kot...n die jugak kerap kali bercerita macam life its suck without money..yah…die adela seorang yang pokai..dalam bab2 macam nie…tak tau maner duit die pergi…die gak suker buat perkara pelik-pelik..minum kopi yang di tambah dengan lemon kot…ke di selangi dengan lemon…ape rase ntah…tak paham aku dengan beliau..die ade lah seorang lelaki yang boleh cerita aper2 tetapi bukan masalah dia.. agak kusut,tak bersemangat,mater kuyu,suke tunjuk jari yang tuh…n suker ekspresikan feeling dengan berkata wtf..yaaa….walau aper pun…die ader la seorang kawan yang baik…
Ader 2 owang kawan gurl2 aku nieh…susah senang kami bersama..korek idung share samer2,kutuk owang sama-sama,gaduh2 baik baik balik , magi ader satu bungkus share same2,summer sama2,senang citer la..diorang madu aku dowang gak la selalu sengat aku…~ngeee~..first farhana sakinah, roommate aku ..so far die ader la si giler full shif…ikut kepala aku,and sering kutuk aku tak matang! Childish ! terima kasih kerana bagi aku kata semangat..n yang kedua,nur syahida,bekas pesakit mental hospital tampoi,dulu aku sebilik ngan die kat hospital tuh,dari situ kite orang kenal2.(abaikan barisan nieh)…beliau sama kelas dengan aku,nak cari aku senang je,ader budak 2 orang nie ader la aku…attendant pulak,tak mungkin kalau nur syhida punyer di tandatangani,aku punyer tak!budak 2 owang nie mempunyai ciri-ciri yang sama,susah nak kejut daripada tidur…aku paling malas la….!ader sekali tuh,I thought syida dah siap mandi and dah boleh gerak pergi kelas,,,ale2…terbongkang lagi atas katil…terima kasih kepada beliau jugak kerana buat macam tuh…n lastly…tak kire aper perangai korang walaupun ader yang buat aku kecik aty…aku akn cuber besarkan hati aku..fwen 4 ever babieessss!!salam..

No comments: