Wednesday, April 28, 2010

ntah....bacela dulu


Aku bukan nak cerite aper la kan…tapi aku memang suker ngan sesetengah blog di mana bahasa dieowang sempoi-sempoi bahasa n kelakar giler.terutamanya blog lelaki2..n ader satu blog kawan gurl2 aku.farhana sakinah.memang sempoi la.citer bender temeh-temeh,like something that can make someone laugh immediately la orang putih kata.aku bukan salah seorang yang di ketegori blog macam tuh…coz blog aku nie pun kawan-kawan aku cakap aku macam bebudak…”dei!!umur aku dah 20 tahun la,berat aku naik 47.7 kg tau lepas makan.sebelum makan 46.8!!n cite-cite aku nak tambah berat badan la!”(maaf,aku tetiber emo).aku bukan pemilik blog yang suker upload gambar dari kamera sebabnya aku sendiri bukan ader phone kemere.ini kan pulak kamera Olympus or camera sony yang harganya mencecah 500 ke atas!di sebabkan tahap kesedaran aku nie,aku sekadar menumpang pic2 dari member2 or dari internet.aku gak berasa agak terkilan coz biler kunjungi blog owang lain followers die owang ader yang sampai sibu lebih…aduh!!hati aku remuk!aku balik semula ke blog aku n pure-pure tak nampak followers aku..memang setiap kali sign in kalau boleh followers tuh di invisible kan..aku akan cuber..walaupun terpaksa isi borang keluar masuk!aku sanggup buat untuk invi kan bender tuh!aku sanggup!!(sambil menepuk dada).walaupun aku tahu memang la followers tuh boleh di delete,tapi cacat la ader blog tapi tak der followers..alah…biler di fikir balik..ok lah tu atas daripada 1..kan..1 daripada 4 tuh!aku bangga!aku bangga and sangat arrogant la ader 4 followers!!~ngeeeeeee~.blog aku nieh bukan citer pasal komik2 jer but pasal aku sekali.aku memang kaki komik,walaupun modal yang diberi ptptn mencukupi namun ia tidak dapat menampung aku dan komik-komik ku untuk 1 sem..but lately,aku kurang beli komik.tak tau naper..mungkin dah tue kot…hobi aku satu time lapaw aku suker tengok gambar makanan…aku rindu asam pedas duri with bendie atok aku,keharuman sambal goreng beliau and bebelan beliau..aku sayang cangat sama kamu atok.beliau adalah seorang atok yang berkerjaya.tetiber teringat bubur lambuk yang di masak oleh ibu aku,”pekh!!”..walauwei!!!aku sanggup pergi kedai beli barang-barang yang di suruh bonda aku nieh…!’.aku sudah membujang hampir 19 tahun lebih,so far hidup aku masih lagi stabil and masih belum pikir lagi untuk berpunyer(wei!!jap2..masalahnyer sekarang ader ke owang nak kat ko!) .maaf, no coment pasal bende nie…coz I said the truth,its much better if we see the smile on ibu punyer wajah, daripada ke hulu ke hilir bersama owang lain…agak sedikit melalut bender nieh.so..aku suker cipta sajak…tentang cinta…pada keluarga ALLAH…and pesuruhnya rasulullah…aku akan cuber terbitkan dan bukukan sajak-sajak tersebut apabila ptptn desak aku bayar hutang diowang.moga hidup ku with family di rahmati…asslammualaikum.

No comments: