Friday, April 23, 2010

THE MOST DAMN COMIC I WANT TO READ EVERYDAY!!


cOnAn : mengisahkan tentang seorang detektif kecil yang terkenal.yang sebenarnya merupakan seorang ditektif sekolah menengah yang famous bernama shinichi kudo.suatu hari shinichi OTW nak date ngan aweks die ran mouri.Tetiber terserempak ngan satu kejadian memeras ugut orang lain..ntah aper nama kumpulan tuh si shinichi nie tak tau…and bagi mengelakkan aktiviti dowang nie terbongkar dowang racun si shinichi nie dengan ubat yang baru di cipta…akibatnya badan shinichi jadi kecil…senang citer la kan…korang pun tahu asal usul jalan citer komik nie…tak yah la citer lebih-lebih…KOMIK NIE BUKAN UNDER AKU!!komik conan nie di perkenalkan oleh roommate aku FARHANA SAKINAH..korang leh layari blog die gak…beliau adalah penagih tegar komik nie..and 1 day die suntik aku sekali…and start from that time..aku mule ketagih dengan komik nie…WALAU!!full episode edisi khas die ader..and aku lak akan baca komik tuh berulang-ulang…korang cakap episode aper..aku mesti boleh ceritakan balik punyerlah!!!dalam citer nie aku suker watak conan coz die comel and ofcourse la ma….shinichi tuh hensem!!watak yang kelakar lak..si kogoro…aku pun tak paham apsal die leh jadi penyiasat terkenal,,,,,and THE WINNER OF THE YEAR “THE MOST DAMN COMIC I WANT TO READ EVERYDAY” GOES TO…DETECTIVE CONAN!!!....

No comments: