Friday, October 23, 2009

dah nak final dah!!

Jarum jam bergerak laju tanpa henti..aku keresahan.bimbang.hati aku mula mendesah.berlambak sudah buku di atas meje untuk di baca..aki masih lagi kaku.habis citer...the end...hehehe.
ni la situasi aku biler final nak dekat.gabra tapi tak nak gerak..risau tapi tengok citer korea lagi,khuatir tapi tido sampai ke tengah hari.hehehehe.sebenarnya aku belum sampai tahap tu lagi.aku sedar diri yang aku ni aper orang cakap...tak cerdik sangat.ehehe..buat maser nie note dah siap di ringkaskan...tp den bolum bacer lagi...aduyai!!bengang den biler dapat tahu yang liza budak dpik a markah tinggi...tu kawan den tu...tahniah di ucapkan(ko tunggu la nanti!!aku curi ko punyer bear!!)..aku gak bengang ngan fara!!markah tinggi tuuuu!!tak boleh jadi..tapi aku sebagai kawan bangge ngan ko..(lantak ko la we!!nescafe ko aku abiskan!!)..begitu juga dengan nisa...!!tapi aku sentiasa doakan korang...(baju ko aku tak agkat!!padan muker kene ujan!!ha!ha!ha!)...
ehehe...sebenarnyer aku tak de la jahat sampai camtu...mungkin ader sikit la...to pape gudluckkk!!for all my fwenn!!!

No comments: