Tuesday, October 20, 2009

ntah leee wee...

aku tensen...nak tau sebab..per...sebab aku tensen la!!aduyai!!sebenarnye gimik je niee...aku nak citer sesuatu walaupun aku tau tak de sape yang bace.kecuali fana,syida,n nisa!!tak mungkin nisa akan mengunjungi blog aku!!citer nye macam ni...
sebenarnye bukan nak citer pasal nisa.hahaha.aku nak citer pasal idup aq suatu ketika dulu.
10 tahun dahulu..
aq masih lagi gembira bersama ibu bapa tercinta.abang aku yang caring adik aq yang comel.hahaha.namun aq tak sangke ku sangke panas sampai ke petang rupenye ujan di tengah hary.ayah aku mula tunjukkan perubahan.masa tu umur aq 12 tahun.aku selalu tengok ibu n ayah aq gaduh.aq sedih time tu.aku igat lagi mase tu ayah aku tak balik umah seminggu.ibu aku tak de duit nak masak.aq makan nasi basi je.along aku yang baru balik dari asrama.terus makan tanpe merungut...aku tau die sedih.aq jugak masih ignat ayah ku berkate.."anak-anak tiada di dalam hidup abang!!|".mase tu ayah aku kuar umah...time tu aku benci ayah aku...
ibu aku tuntut cerai kerana tak sanggup bermadu...
form1_ maser tu akulangsung tak tau buat aper.basuh pinggan taknak..tak biasa.along aku mula menimbulkan masalah...
aku tau ibu aku sedih...n den aku berubah...aku jadi budak baik,haha.maser tu susah giler la aku cakap...
hidup aku mula berubah.namun aku masih tidak tersa bahawa ayah aku suda jauh di hati.jangan cakap ayah aku tak ok!!selama kau kat sini ayah aku yang sare aq tau!!walaupun kadang2 die merungut...haha.aku ader adik tiri 2 orang..
dah la penat nie!!!bye.
anak cine pulang petang,
anak melayu pulang malam,
anak india tak nak pulang,
ngantok doewh!!camat malam!!

No comments: