Friday, December 25, 2009

karya agung!!

Sebagai seorang yang brkerjayer dalam bidang menegakkan hak wanita.(CEH!!) aku berasa aku mempunyai kelayakan untuk membincangkan isu ini.bukan dalam nada bongkak tetapi dalam nada ego dan sombongyer.aku tau dah beribu pompuan kat Malaysia nie di kecewekan oleh insan yang bername lelaki.jangan amik temeh yer gurl2 di luar saner…hahaha.wanita juga boleh curang sama mereka.tunjukkan lah gurl power anda!dengan penuh semangat!!aku bukan lah nak ajar korang bukan2.ni untuk golongan yang belum bertunang n berkahwen jer!!amaran!!artikel ini tidak di galakkan dibace wanita berkahwen dan ke atas!!
Tande2 laki kat sebelah korang curang.
A . biler date handset berbunyi je.”ibu I mesejla sayang.die suh balik cepat”.kuno giler!!

B . biler makan ngan korang mater meliar..”cantikkan permandangan hari ini”.(wei ko orang kampung maner nie!!)

C . jarang mesej n call korang.”I bz la sayang.kejer berlambak.penat…maaflaa”(nampak sangat ko nie orang pendalaman!)

D . mule2 bercinte I lup u.u lup me.biler nak ending.”I tak suke la perangai u kebudakkan!!.(elow!!dulu maser mule2 bercinte die kesat hingus 2 pun ko cakap comel!!)

E . biler kiter cakap “u sayang I lagi ke x”…diorang akan balas.”jangan cakap perkare yang samer boleh x”..(ohooiiii!!tak sedar diri.!!dulu ko usha die ayat bukan main chantek ea!!)

So sedar2 la korang.senang je nak cam orang macam nie.mulut manis hati haprak!!(jaki nyer ayat nie).apabila hubungan korang makin dingin,apabila hati korang makin was2..pergilah cari laki lain…aku kecewe ngan xbf aku dulu.sedih wooo…dah bercinte macam rak kasut yang bertimpe2 die leh pulak tendang macam tu jer….”abang dah lame caple ngan die.sebelum kenal ayang lagi”…aku pun jawab dengan nade buduh nyer.”owh
yeke…seb bek ayang ader simpanan”…sebenarnye nie bukan reaksi aku tetapi sebaliknyer…aku menangis.macam bini mati laki.tu la pompuan sikit2 nangis,laki banyak lagi kat luar lagi la we!!(hehe cakap orang…die tu lagi lebih).ok la.dah bocan.bye.

No comments: