Sunday, March 3, 2013

_ Cintuuuiiiih _

Assalammualaikum





haaa... comel tak ai lukis...

Love till jannah..

oh apa itu love till jannah?

Cinta sampai syurga.

Ai mengimpikan sebuah percintaan yang halal, yang ::


ahhh... kenapa hati ku berdebar debar bila mata bertentangan... astaghfirullah.... ya allah andai itu hanya godaan syaitan jauhkan lah... dan andai itu pandangan dari mu... letakkanlah aku dalam keadaan berserah....

memang clishee kalau aku yang cakap...

ya. aku mengimpikan percintaan yang menjatuhkan pandangan bila bertemu,
yang tersenyum dari kejauhan pabila melihat,
ya, yang gembira bila bertamu...

aku mengimpikan percintaan yang aku terhindar dari godaan,
yang bila masa mengetemukan,
pada yang benar menjadi pilihan,
pilihan dari yang pasti, itu tuhan.


sekali lagi ya,
andai yang jauh itu membataskan,
aku harap ia di dekatkan,
di dekatkan dengan cara yang halal,
di satukan dengan rahmat tuhan,
di naugkan di bawah keredhaan.....


clishee -clishee...


tapi sejujurnya inilah percintaan yang aku dambakan... walaupun aku tak delah mhinaaaattt sangat dekat sesiapa....kalau tiada jodoh, biarlah setia ini hanya pada yang halal. walaupun yang halal itu tidak nampak bayang. so what? andai bila aku diketemukan dengan sang pemilik cinta, biarlah aku sudah dalam keadaan bersedia... bersedia untuk mengharungi bahtera kebahagaian bersama... (kalau member aku baca ni. die tuiiihh kan aku!)




ps : apsal aku tetiba rasa macam nak tuihhh!! kan diri aku?

No comments: