Tuesday, January 5, 2010

hari ini punyer citer...

05.01.10.: kelas jam 9pg.dapat asgment baru...bosan ek citer aku.huhu.alaah bukan saper2 bacer pun.hari nie aku sedih sangat..tak taula..banyak perkare sedih berlaku...hurm...aku ader suker sowang budak tau...1 kolej.heheh.bagi aq die comel bangat..walaupun kater kawan aku die macam bapak orang biler kami di gandingkan bersamer...hehehe.tapi aku tak kisah pun...hehehe...aku ader kawan laki name die najib.najib bin rosul..budak tudm.heee...die tu selalu buat aku hangin!!ikut mood die jer..tapi die tu ambil berat punyer owang..kepada najib belajar betul2 yeww.....huhu..dan lagi sowang..baru2 ini lelaki ini telah melukai hati aku...moger epy dengan orang baru..hehe...kehadapan abang sedare aq gak.a.k.a pupu.sukati la abang nak wat per yee..............oh.aq baru lik badminton nie...sebab lagi beberaper hari nak pertandingan kat sukan antara rumah aku ngan rumah sebelah..aku dah training ngan anak haji sidek so far nie...die cakap aku bukan calang2 orang nyer..siap usaha lagi..(aq dah muler merepek)..nie idea kawan aku yerr!!!...KEPADA FANA!!TOLONG LA WE!!EH!EH!KO BLA LA!!..Kalau dah sebut fana kene sebut syida..dah sebut syida kenela sebut nisa...tapi kak indok...alaaaahaaaiii...nak kene sebut gak ke...nantila...so!!aq tak suker orang yang tak geti nak balas mesej aku dengan segere...n biler balas sebut pendek2 je!!akhir sekali...aku nak nasihatkan kat bilik aku nie...biler lah nak berkemas...haii....lg satu..eh!aku tak suker la ngan bUdak namer E _ _ _ N!!AND H _ _ _ Q!!AND...abang hafizan!!!jangan buat feel leh tak!!asslammulaikum....

No comments: