Wednesday, July 15, 2009

HARI yang RuMIT!!

Kalau dulu,jadi budak lembik pun aku sanggup asalkan tak amik ape-ape seni pertahankan diri...Adush!!sekarang,aku kene amik sebab koku.ini masalah besar!tak la sebesar maner pun...gimik jer lebih...Aku jenis yang lambat "pick up"(jujur dari hati) tapi senang nak "pick in"(memuji diri).First belajar silat,aku macam ruse sesat dalam kampung.Aku berusaha dengan gigih.Banyak komen dari sahabat seperjuangan aku iaitu farhana sakinah bte Hj Mahfodz budak Dpik3a."cube lembut kan tangan,bukan main keras tangan kau!"_"sikit2 sakit...balik nangis la tu".huhuhuhu edihnyer wuuuu...tapi tanpa dia aku tak der makne kat sini.Badan aku sakit sakit!
Banyak tomahan aku terima dari orang sekeliling....sejak aku terlibat dalam silat ini,hehehe....tak der lah gurau jer....ibu aku tak suke aku amik silat,adik aku asyik kutuk aku jer...abang aku lagi lar....
ok lar lain kali aku tulis...penat giler!!!

No comments: