Tuesday, July 21, 2009

CiNtAkU.....


mula jatuh cinta masa form 2,budak tu form 1.pandang pertama kali tak rase paper...ale2 kali ke 2...subhanallah..aku mula tertarik.Masa hary velentine day aku bagi die coklat...walaupun kiteorng tak der hubungan paper...aku senagn dengan perangai die...die budak pandai..Tiber hary perpisahan...die cakap akak jager diri baik2..n then senyum..edihnyeee....

cinta ke 2..mase aku keje kat japanese restaurant,aku knl dari akak die...die ok...caring...cumer satu jer,,,,,perangai die aku tak suke...jadi biarla rahsieee..

Cinta seterusnya...

1.aku sayang die

2.aku cinta die

3.........

4.die ader la segala-galanya......:)hehehe.

dalam aty aku yang pertama Allah,ke due rasul,ke 3 ibu,ke 4 family aku....n kelimerrr....jeng!Jeng!jENg!

COMING SOON!!!

bERkatilah hubungan kami..walaupun kite orang selalu gaduh...tapi die tetap dalam aty....muaxh!!

No comments: