Friday, July 17, 2009

aku tambah kerumitan lagi...!!

pergi cc...then add macam2 kat blog...ntah pape kan,jam tak siap lagi menggatal nak tambah itu ini...macam bagus...hehehe.aku g dengan shid.die seorang 'lelaki' yang hensem.hehehe...aku selalu kemana-mana dengan die...owh...ry nie aku nak citer pasal komik2 aku yang merupakan pengarang jantung aku.Komik aku dah berlambak,and bebelan ibu aku makin rancakl.tapi aku tak kisah pun.under 18,bagi aku komik tu bezzzzz giler lah.Subhanallah!!hehehe.citer die tentang budak remaja yang inginkan kebebasan dalam hidup dowang....Kuso high school a.k.a. lawak kampus...belum bukak buku lagi aku dah gelak!Muka surat pertama aku dah tergolek(ha!ha!ha!gimik jewww)tapi jujur n ikhlas dari hati komik tu giler melantun bess.Forgotten lak.Jiwang nyer komik...sedih woooo sesetengah citer dalam tu...ader satu citer kekasih die mati semasa nak sambut bday kekasih nyer yang perempuan tu die kemalangan...:(.ok komik remember lak karya benjamin,pekh!!lukisan die,aku cakap kat korang la...mengancam abis!!citer die boleh la.tapi fara tak suke citer tu...'3 demension' citer hantu...bingung la kepala ku bace citer nie,but lukisan die ok la.ilusif pulak....siter antyu gak..giler seram sampai tak tido malam....jap.nanti aku sambung!daaa.....

No comments: