Tuesday, November 27, 2012

orang melaka

assalammualaikum~~

first of all, thanks to all readers even the readers its only ''2,3 kupang'' but who cares. ~~hahaha~~ actually i care ok!! i care!! malu doh yang bace aku punya post kawan baik-baik aku je!! but once again!! who care!! as long ''that'' friend continuous read my post, its already enough babe. thanks missy colehah bangat sih!!

enough for ikan kelapu masak masam-masam manis ( aku lapa, jadi jangan persoalkan )

mari. aku mahu cerita satu bende. hari tuh.......

bukan cerita. luah perasaan.

'' orang melaka......no wonder laa muka ganas~~ hihihi~~'' sambil gelak macam mintak kene hentak.

untuk pengetahuan umum aku owang johor,duduk melaka. but wait yow!! apa kene mengene melaka dengan muka ganas?? memang dah setting ka kalau '' sesiapa yang melahirkan dirinya dimelaka, nescaya  untuk selama-lama nya mereka akan memiliki muka ganas yang sangat gerun!! HAHAHA!!''

WAK DAK!!

ok. abis ceritak mukak ganas melaka naa..... laaa nie den nak cita pula kesan-kesan daripada memiliki muka ganas...

kesan-kesannya:

a. tiada orang berani dekat. sebab khuatir diri akan diancam
b. bila orang muka ganas nie senyum, orang yang dipihak menerima senyuman terasa ketaq-ketaq coz beliau berasa senyuman itu berupa satu ugutan.

actually banyak..cumer aku dah tak de idea.

orang yang memliki muka ganas, perangai ganas nie aku nak habaq kat hangpa semua. even mereka nampak ganas, percayalah hati mereka baik bak sesuci haruman safi. percayalah cakap aku nie, sebab aku nie baik orang nye...





No comments: