Tuesday, September 8, 2009

Perempuan Vs Lelaki!!

cara lelaki dan perempuan ketika putus cinta!!

a. Lelaki tidak berasa simpati pada diri apabila mereka putus cinta.Mereka tidak terbawa-bawa seperti orang perempuan.malahan apabila member2 mereka bertanyer,dengan senang hati mereka akn menjawab "aku dengan dia dah putus dah"..sambil tersenyum..hahaha.
perempuan pula,sebaliknya.pantang orang tanyer tentang hubungan nya denagn kekasih terdahulu.."tolong jangan tanyer pasal malaun tu lagi boleh tak!!"..melenting!!hehe.

b. pada lelaki mempunyai girlfwen adalah satu bonus.tak ada pun tak apa.tapi bagi perempuan ia satu keperluan hidup...errrr...betul ke?

c. sekiranya seorang lelaki itu tiada gurlfwen dia akan memikirkan tentang pelajarannya,hobi atau keluar dengan teman2.tetapi perempuan pula sebaliknya.."bila la aku nak ader boyfren nie"...ia adalh satu masalah bagi perempuan:)

d. bila putus cinta lelaki anggap gadis itu tidak sesuai dengannya...aduyai!!berlainan dengan perempuan.meratap macam kematian lelaki..(hehehe...soee)

e. lelaki tidak menganggap putus cinta satu trauma yang membuatkan mereka takut untuk bercinta.sebaliknya si gadis kerap berasa serik untuk bercinta,malahan ader yang membenci kaum adam ini...

malang nyerr sayer dikalangan gadis2 tersebut!!hehehe.motif sayer tulis kat sini supaya kaum hawa ini sentiasa kuat berbanding lelaki!tunjukkan pader mereka yang kita nie kuat!!jangan jadi cengeng or gembeng...kawal perasaan anda..n think pocitip!!
sekian!

No comments: