Tuesday, September 1, 2009

Ramadhan...

Ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna:)
first ramdhan, aku kat kampung..memang penat giler la aku cakap.bangun pagi dah kene suruh buat itu ini..hahaha.tapi aku tak merungut la..coz.aku seronok.maser time berbuke...saat tu la paling bezzz aku cakap.macam2 lauk ader...ikan bakar,kuih,mee,soto....udang...banyak giler..tapi aku makn sikit..tak selere...
ramadahan mnggu seterusnya kau kat umah.ibu kau masak bubur lambuk and sup ayam.nyummmmm...sedap2!hahaha.
tapi kat sini aku bukan nak citer pasal tu...bulan yang mulia ini...banyak2 kanlah bersabar...banyakanlah buat amalan.huhuhu.pergi tarawih.jangan melwan cakap ibu-bapa.tak der maknenyer puase korang kalau dalam maser yang same korang melakukan sesuatu yang akan menolak pahala puase itu..
last word....
aku cyunxxx ibu aku!!:)

No comments: