Wednesday, October 9, 2013

tet tet


Aku mual menjadi yang baik
muak aku terima dengan membabi buta
ini hari aku mahu bangkit dari sisa
pergi buang sama memori lama.

lebel lah aku tak ingat siapa yang bela,
mari,
persilakan judge aku,
mengata aku tak kenang dunia dan cinta,
tapi pernah kau rasa jadi loser setiap masa?

omputih cakap ''hell yeah!!''

naahhh jalan cerita aku berbeza,,,

walau derita mana,
aku tak kan maki sang pencipta yang takdir kan ini semua,
ini semua jalan aku masuk syurga,
alhamdulillah bagi aku masa perbetulkan segala.

kali ni,
aku akan bangkit menjadi lone ranger
biar mereka berkata,
biar hati mereka rasa,
aku dulik apa,
aku yang meratap hiba,
yang lain pula yang meraung tak tentu hala,


janji sang pencipta tahu aku rasa apa.


nukilan
ibu angkat sungai bil








No comments: